جمعه، 10 فروردین 1403

ساوه نارنجی شد

ساوه نارنجی شد
سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه از تغییر وضعیت این شهرستان از حالت زرد به نارنجی به دلیل آمار بالای مبتلایان به کروناویروس خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از ایسنا؛ دکتر نعمت الله عزیزی با بیان این که رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم باعث تند شدن شیب افزایش بیماری کووید ۱۹ و قرار گرفتن در وضعیت نارنجی و مرز هشدار شد؛ بیان کرد:بخش‌های اختصاصی به بیماران کرونایی در بیمارستان شهید مدرس ساوه به دلیل حجم بالای مراجعین از دو بخش به سه بخش افزایش پیدا کرده است.

وی با تاکید بر استفاده از ماسک در مراکز تجمع و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تصریح کرد: افزایش روزانه بیماران نیازمند به بستری نشانه زنگ خطر است و بر همین اساس از تمامی شهروندان انتظار می رود تا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

***سازمان نظام پزشکی  را در اینستاگرام  دنبال کنید

وی با اظهار تاسف از حضور مردم در مراسم عروسی و ترحیم بیان کرد: حضور میهمانان در مراسمی عروسی و ناقل بودن برخی از آنها موجب افزایش سرعت سرایت و انتقال ویروس کرونا شده و در چنین شرایط بحرانی متاسفانه مردم همچنان به سهل‌انگاری و بی‌توجهی به موارد پیشگیرانه از کرونا و عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی ادامه می‌دهند.

وی در ادامه به آخرین آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در ساوه اشاره کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد ۱۲ نفر در ساوه به علت بیماری کرونا بستری شدند و متاسفانه یک نفر از همشهریان عزیزمان جان خودش را از دست داد.

***به کانال سازمان نظام پزشکی بپیوندید

دکتر عزیزی تاکید کرد: روند ابتلا به کرونا همچنان صعودی است و شهروندان ساوجی با رعایت پروتکل های بهداشتی، زدن ماسک و در خانه ماندن از جان خود و خانواده محافظت کنند.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.