پنجشنبه، 9 فروردین 1403

به نقل از یورونیوز فارسی

فروش پودر بچه جانسون اند جانسون در آمریکا و کانادا متوقف می‌شود

  • 31 اردیبهشت 1399
  • 11:55
  • سلامت
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
فروش پودر بچه جانسون اند جانسون در آمریکا و کانادا متوقف می‌شود
فروش بیش از ۱۰۰ قلم از کالاهای تولیدی این شرکت از جمله پودر بچه حاوی طلق در ایالات متحده و کانادا کاملا متوقف می‌شود. به گفته مدیریت جانسون اند جانسون: «تقاضا برای پودر بچه پیش از این و به‌ویژه به دلیل تغییر رفتارهای مصرف کنندگان کاهش یافته بود.» این کاهش مصرف همچنین «با انتشار اطلاعات غلط درباره امنیت این محصول و ثبت شکایات متعدد» دوچندان شده بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی به نقل از یورونیوز فارسی، گروه آمریکایی جانسون اند جانسون (Johnson & Johnson) روز سه‌شنبه اعلام کرد فروش پودر‌ بچه حاوی طلق (تالک) خود را در ایالات متحده و کانادا متوقف می‌کند.

در سال‌های اخیر هزاران شکایت علیه این تولیدکننده بزرگ محصولات دارویی و بهداشتی به دلیل «سرطان‌زا» بودن تولیدات حاوی تالک آن ثبت شده بود. جانسون اند جانسون در چندین پرونده در همین مورد محکوم شده است.

با وجود توقف فروش پودر بجه جانسون‌ اند جانسون در ایالات متحده و کانادا، این شرکت می‌گوید که محصولات آن پنبه نسوز ندارد و سرطان‌زا نیست. در بیانیه این شرکت آمده است که تمام آرای محکومیت در دادگاه تجدید نظر شکسته شده است.

براساس همین بیانیه شرکت جانسون اند جانسون «در ماه مارس و در پی شیوع جهانی ویروس کرونا برای بازبینی صورت‌های مالی خود تصمیم گرفت تا فروش صدها محصول در ایالات متحده و کانادا را به منظور اولویت دادن به تولیداتِ با متقاضی بالا و همزمان حفظ فاصله اجتماعی در خطوط تولید و انبارها، متوقف کند.»

به این ترتیب فروش بیش از ۱۰۰ قلم از کالاهای تولیدی این شرکت از جمله پودر بچه حاوی طلق در ایالات متحده و کانادا کاملا متوقف می‌شود. به گفته مدیریت جانسون اند جانسون: «تقاضا برای پودر بچه پیش از این و به‌ویژه به دلیل تغییر رفتارهای مصرف کنندگان کاهش یافته بود.» این کاهش مصرف همچنین «با انتشار اطلاعات غلط درباره امنیت این محصول و ثبت شکایات متعدد» دوچندان شده بود.

شرکت جانسون اند جانسون می‌گوید پودر بچه همچنان در کشورهایی که متقاضی این محصول بالا است، عرضه می‌شود.

پایان پیام

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.