جمعه، 31 فروردین 1403

تبلیغ ماسک تنفسی در فیس‌بوک ممنوع شد

تبلیغ ماسک تنفسی در فیس‌بوک ممنوع شد

شبکه اجتماعی فیس‌بوک با هدف مقابله با سودجویی ناشی از نگرانی‌ عمومی در پی شیوع ویروس کرونا، تبلیغ ماسک‌های تنفسی را در پلتفرم خود ممنوع کرد.

 

به گزارش پایگاه اینترنتی «تک کرانچ»، راب لیترن مدیر امور مدیریت محصولات فیس‌بوک دیروز جمعه در توییتی ضمن اعلام این خبر نوشت: ما تحولات مربوط به کووید-۱۹ را به دقت زیرنظر داریم و اگر ببینیم افرادی به دنبال سودجویی از شرایط اضطراری که برای بهداشت عمومی پیش آمده هستند، به روزرسانی‌های لازم را در سیاست‌های خود انجام خواهیم داد. این تغییر از روزهای آینده اعمال خواهد شد.»

تصمیم فیس‌بوک برای ممنوع کردن تبلیغ ماسک‌های تنفسی همزمان با آن اتخاذ می‌شود که مقامات بهداشت و سلامت از مردم می‌خواهند تا از خرید ماسک‌های تنفسی برای مقابله با کروناویروس جدید خودداری کنند زیرا نه تنها استفاده از آن‌ها به افراد سالم کمکی نمی‌کند بلکه افزایش غیرقابل پیش‌بینی شده تقاضا برای این ماسک‌ها باعث می‌شود تا کادر پزشکی که بیش از همه به این تجهیزات نیاز دارند، در تامین آن‌ها با مشکل روبه رو شوند.

فیس‌بوک این روزها سیاست‌های جدیدی را برای مقابله موثر با نشر اکاذیب درباره ویروس کرونا و اطلاع رسانی درست و معتبر در این باره اتخاذ کرده است. این غول فناوری در همین راستا ضمن انتشار رایگان تبلیغات سازمان بهداشت جهانی و دیگر نهادهای بهداشتی، تبلیغ درمان‌های جعلی برای کووید-۱۹ و انتشار اطلاعات غلط و تئوری‌های توطئه درباره این همه‌گیری را در صورت شناسایی از پلتفرم خود حذف می‌کند.  

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.