جمعه، 10 فروردین 1403

تعطیل نکردن برخی استخرها و اماکن ورزشی جای تعجب دارد

تعطیل نکردن برخی استخرها و اماکن ورزشی جای تعجب دارد

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: هر تجمعی در اماکن مسقف موجب شیوع ویروس کرونا می‌شود که در این میان در صدور دستور برای تعطیلی اماکن ورزشی کوتاهی شده است.


به گزارش اداره کل روابط عمومی نظام پزشکی وبه نقل از خانه ملت؛ احمد همتی با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا در استان‌ها و شهرهای مختلف کشور، اظهار کرد: در چنین شرایطی کلیه اماکن مسقفی که در آن تجمع افراد صورت می‌گیرد باید تعطیل شود ولی در این زمینه کوتاهی‌هایی از جانب دولت و وزارت بهداشت در خصوص تعطیلی برخی مراکز عمومی صورت گرفته است.

نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فعالیت اماکن ورزشی مسقف در چنین شرایطی موجب گسترش بیماری‌های واگیردار می‌‎شود، افزود: در مقطع حساس کنونی عدم تعطیلی استخرها و سایر اماکن ورزشی جای تعجب و سئوال دارد.

 

وی با یادآوری اینکه سرعت و شدت واگیر ویروس کرونا به شدت بالا است، ادامه داد: تصمیم‌گیری برای تعطیلی اماکن عمومی باید توسط وزارت بهداشت به سایر دستگاه‌ها ابلاغ شود که به نظر می‌رسد در زمینه اماکن ورزشی غفلت صورت گرفته است.

 

همتی یادآور شد: در زمان تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها قطعا مراجعه دانش آموزان و دانشجویانی که کمتر رعایت می‌کنند به این مراکز ورزشی و تفریحی بیشتر خواهد شد و این مسئله خود به شیوع ویروس کرونا دامن می‌زند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ضرورت تعطیلی استخرها و سایر اماکن ورزشی مسقف بیشتر از مدارس و دانشگاه‌ها است و این تصمیم باید هرچه سریع‌تر اتخاذ و ابلاغ شود و این موضوع باید بات اطلاع رسانی به موقع به گوش مسئولان تصمیم گیر برسد.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.